Til nye kunder
Velkommen
Jeg er jeres tekstforfatter, journalist og kommunikationsrådgiver. Kontakt mig, så finder vi en løsning.
Kundeservice-filosofi
Tryk HER for at at læse om min kundeservice-filosofi.
Jeg hjælper jer
Min baggrund med mere end 15 års erfaring med nyhedsjournalistik, digital kommunnikation, virksomhedskommunikation og pressearbejde har givet mig viden, erfaring og know-how, som jeg bruger til at hjælpe jer.
Mine ydelser og leverancer tager udgangspunkt i selve målgruppen for kommunikationen – samt kundens strategiske og konkurrencemæssige situation, forretningsgrundlag, formålet, konteksten, de relevante aktører osv.
Mange ønsker mere styr på kommunikationen
Kender I det? Misforståelser og uforståelige formuleringer på hjemmesiden. Enkle pointer, der druknede i alenlange og tunge tekster – og som ingen læste?
Hvad med budskaber, der blev serveret forkert eller uforståeligt? Der blev sagt A, men mange opfattede det rent faktisk som B. Ja, nogle hørte det sågar som C! Nu er der pludselig opstået et klassisk kommunikationsproblem, idet overblikket er mistet. Konsekvenserne kan komme hurtigt: Svigtende salg, samarbejdspartnere trækker sig, medarbejdere bliver utilfredse – og myndigheder begynder at stille spørgsmål…
Få hjælp til tekster samt rådgivning om kommunikation
Hvis I kan nikke genkendende til noget af ovenstående, er I ikke de eneste. Det sker hver eneste dag, at der går koks i kommunikationen for virksomheder og enkeltpersoner.
Presseservice og rådgivning om medier
Jeg kender medierne indefra – og ved, hvornår og hvorfor journalister og medier gør, som de gør. Besøg min blog om presseperformance.
Man kan ofte forudsige, hvad der bliver en historie i pressen. Journalister tænker i ’gode historier’… Jeg kan hjælpe jer med at blive synlige i medierne – og med at forsvare jer, når I bliver angrebet i pressen.
Jeg ved, hvordan man skal tackle det, når Ekstra Bladet, TV Avisen, lokalavisen og digitale medier henvender sig.
Jeg kender hele spillet mellem medierne og andre aktører. De skrevne og de uskrevne regler – samt hvordan det hele kører i praksis. Da jeg både har været nyhedsjournalist i DR og pressemedarbejder i en styrelse, kan jeg se situationen fra begge sider. Altså hvordan medierne arbejder og ser på tingene, og hvordan man bør som organisation/virksomhed bør agere i forhold til pressen i forskellige situationer.
En journalist, der ringer er som oftest en mulighed, og ikke en trussel – selv om det sidste bestemt også kan være tilfældet. Er i øvrigt uddannet indenfor krisekommunikation. Det handler bl.a. om, hvad man gør, når pressen går hårdt til angreb og alt bliver kaos.
Ring til mig, eller send en mail – så kan vi tale om, hvordan jeg kan hjælpe jer.